Contact

Piata anvelopelor auto este de asteptat sa inregistreze o crestere majora in perioada 2020-2025.

Unul dintre motivele majore ale cresterii pietei anvelopelor este cresterea vanzarilor de vehicule pe tot globul. Cu toate acestea, China si India au aratat o scadere a vanzarilor, pe cand Franta si Romania au aratat cifre de vanzari crescute in aceasta perioada.

In Romania, piata de anvelope este in plina expansiune, fiind in legatura stransa cu vanzarea de autoturisme.

Tendintele din Romania sunt asemanatoare celor din SUA. Anvelopele pentru camioane au inregistrat o crestere de pana la 50% fata de anul precedent, acest lucru presupunand ca marile companii de transport sunt in dezvoltare si autoturismele mari iau locul celor standard.

Piata anvelopelor auto de inalta performanta este in crestere cu aproximativ 6,7% fata de anii trecuti. Cresterea este determinate de factori precum oamenii cu inclinatie catre sporturi precum cursele de masini, meetinguri extreme etc. Cresterea venitului disponibil al clientilor duce la o crestere a cererii de vehicule cu capacitate mai mare, cum ar fi SUV-uri si vehicule crossover.

Europa a demonstrate o cerere puternica pentru anvelope de inalta performanta datorita prezentei unui numar mare de marci precum BMW, Volkswagen, Renault.

In Romania, vanzarile de anvelope au inregistrat o crestere constanta in ultimii 6 ani cu aproximativ 10%.

Hawkins a spus ca este “cel mai bun inceput pe care l-am avut in ultimii 3-4 ani, 2020 este anul in care simtim avantajele acestei productii”.

In perioada pandemiei de Coronavirus, avand in vedere stocul de anvelope ridicat, producatorii nu se asteapta ca probleme legate de cerere si oferta sa fie o problema, chiar daca multi producatori au redus sau inchis productia.

Marcile de anvelope care sunt produse in anumite parti ale Asiei ar putea fi, de asemenea, afectate de perturbarea productiei, distributiei si transportului de marfa. In viitor, acest lucru ar putea crea probleme pentru sectorul de anvelope comerciale, deoarece 17% din volumul lor provine din China.

Producatorii isi vor reduce drastic orientarile de la finalul anului, nu trebuie asteptata o crestere post-criza a cererii reduce, se prezice ca jucatorii importanti din industrie vor lua masuri pentru stabilirea preturilor si vor crea achizitii de volum pentru dealer si distribuitori.

Kane spune ca “este un comportament tipic in afacerea anvelopelor: atunci cand volumele sunt comprimate, preturile scad si, de cele mai multe ori, irational. Initial am anticipa un mediu mai scazut al preturilor la anvelope, chiar daca materiile prime sunt pe masura, producatorii concureaza pentru volumul necesar odata ce piata incepe sa revina la vanzarea de anvelope”.

Se poate reduce frecventa de livrare si conducatorii auto pentru a rationaliza rutele, ceea ce ar putea duce la schimbari permanente in industrie.

Dealerii comerciali vor avea succes selectiv, deoarece camioanele, echipamentele agricole si flotele municipal care opereaza pentru industriile esentiale vor avea in continuare vanzari.

Sfatuim proprietarii de magazine si echipele sa ramana concentrati in gestionarea angajatilor.

Oricare ar fii pasii pe care ii puteti face ca dealer independent de anvelope sau firma pentru a depasi acest lucru intr-o anumita masura, acesta va fi direct proportional cu succesul dvs. acum si in viitor.

Vanzarile de anvelope au fost puternice in acest an, pana cand noul Coronavirus si distantarea sociala au afectat profund tranzactiile face-to-face.

Distribuitorii mari si mici au inceput vanzarile online, oferind optiuni de livrare la domiciliu, pentru a mentine consumatorii confortabili cu achizitionarea de pneuri.

Incetinirea productiei din China dezvaluie interdependenta globala a naturii industriei auto si va avea un impact profund si direct asupra vietii lucratorilor din China si din intreaga lume. Fabricarea de anvelope este globalizata, dependent de un lant de aprovizionare complex si integrat. Orice perturbare a lantului de aprovizionare globala va afecta productia in orice alta tara prin scaderea vanzarilor.

Muncitorii care sunt afectati de virus intr-o tara sunt conectati indirect cu celelalte tari din intreaga lume. Ei produc aceleasi produce pentru corporatii si iau parte la procesul de munca a unei retele interdependente.

China, principalul producator auto din lume a inchis uzinele din toata tara luna trecuta, inclusive General Motors. De atunci multe companii au fost redeschise, dar nu functioneaza cu capacitate maxima. Aproximativ 80% din productia mondiala depinde de piese din China.

In Italia, Fiat Chrysler a inchis 4 fabrici, care se asteapta sa se redeschida pe 16 aprilie. Volkswagen a anuntat ca isi va inchide fabrica Lamborghini, deoarece a anuntat reduceri de productie in mijlocul crizei economice cauzate de virus.

Cel de-al doilea mare producator auto din lume, Statele Unite, a spus ca are suficiente provizii pentru a rezista cel tarziu pana la sfarsitul lunii Aprilie.

Exista semnale ca tarile din Europa si Asia intra in recensiuni, iar in SUA aceasta recensiune se afla in apropiere.

Criza COVID-19 este doar un declansator, in centrul acesteia sta instabilitatea sistemului, agravata de cresterea financiara.

O noua recensiune in SUA, Europa sau Asia va avea implicatii majore in intreaga lume.

Se asteapta ca vanzarile auto sa scada din cauza COVID-19

“La inceputul anului, prognozele au cerut vanzari auto din SUA pentru 2020, undeva la 16 milioane de euro. Numarul intregului an ar putea sa scada sub 14 milioane intr-o recesiune complete”, a spus Michelle Krebs, analista Autotrader.com.

Continental se Numara printer producatorii de anvelope care continua sa functioneze normal, in ciuda crizei, iar oficialii companiei spun ca “situatia ramane extreme de dinamica”.

Pe cand Nokian, a declarant ca fabrica lor continua sa functioneze si compania a luat masuri de precautie semnificatie pentru a proteja sanatatea angajatilor. Precautiile include distantarea sociala, restrictiile de calatorie si vizitatori, protocoale imbunatatite de curatare, pranzul si iesirile vor fi stricte pentru a minimiza volumul de persoane in spatiile comune.

Pentru noi, Stoyk Anvelope, aprovizionare nu este o problema, cel putin pe termen scurt, in ceea ce priveste anvelopele comerciale care ofera servicii unei industrii esentiale. Vindem incercari de a mentine camioanele in miscare pentru ca ele ne aprovizioneaza tara cu medicamente, alimente, tot ce avem nevoie. Aceasta este prioritatea pentru noi in momentul actual.

 

Jante Mak SuperDark
Dinamismul si sportivitatea sun accentele ce definesc perfect Mak SuperDark. Muchiile ascutite ale jantei confera acesteia un aer proaspat si agresiv....
Cand schimbi cauciucurile de vara cu cele de iarna si intretinerea acestora
Sub 7 grade celsius se pot schimba anvelopele de vara cu cele de iarna, recomandam la un service de anvelope specializat...
Author
Stoykanvelope.ro este un depozit de Anvelope Noi, dar si Second-Hand, cu peste 20 de ani experienta in domeniul anvelopelor. STOYK Company SRL este una dintre cele mai vechi companii de pe piata din acest domeniu.
Vezi tot ⟶
Leave a comment
Note: HTML is not translated!